Experții tăi în mobilitate
23.5 C
București
joi, aprilie 17, 2025
Experții tăi în mobilitate
AcasăFlote de camioaneDigitalCare sunt responsabilitățile unui administrator de flotă?

Care sunt responsabilitățile unui administrator de flotă?

Data publicării:

Timp de citire: 4 minute

În cadrul unei companii de transport, administratorul de flotă este responsabil pentru orchestrarea unei game largi de activități esențiale. De la asigurarea întreținerii vehiculelor până la coordonarea șoferilor și monitorizarea performanței flotei, acest rol este vital pentru succesul operațional al întregii companii. În contextul european, unde reglementările sunt stricte și cerințele de siguranță sunt ridicate, administratorii de flotă sunt cei care garantează că fiecare camion și șofer sunt pregătiți pentru drum. 

Asta înseamnă că există anumite informații pe care au nevoie să le cunoască sau să le poată afla rapid. În această instanță, DKV Mobility a creat o soluție facilă integrată direct prin aparatul DKV Box Europe pentru a ajuta administratorii de flote cu responsabilitățile zilnice: DKV Live. Pentru a o putea explica, cel mai simplu este să trecem împreună printr-o parte din sarcinile administratorilor și cum acestea sunt simplificate prin utilizarea platformei DKV Live.

1. Gestiunea vehiculelor din flotă

Sub această categorie se încadrează mai multe responsabilități atât pur administrative, cât și cu privire la siguranța flotei pe care o au administratorii în gestiune. 

  • Administrarea și actualizarea documentelor necesare funcționării flotei auto – aici facem referire la realizarea verificărilor și mentenanței în service pentru ITP, revizie dar și actualizarea documentelor de RCA, CASCO și rovignetă -> Cum ajută DKV Live:  administratorii pot seta alarme pentru a semnaliza termenele limită pentru fiecare document
  • Asigurarea respectării de către șoferi a rutelor și a termenelor de livrare prestabilite pentru fiecare transport -> Cum ajută DKV Live: Timpii de livrare pot fi estimați din platforma online având acces la condițiile de trafic în timp real și la locația exactă a fiecărui vehicul din flotă.

2. Administrarea costurilor parcului auto

Poate printre cele mai importante responsabilități ale administratorului de flotă este managementul și raportarea costurilor parcului auto.

  • Monitorizarea consumului de combustibil pentru fiecare vehicul și raportarea eficienței vehiculelor aflate la drum -> Cum ajută DKV Live: Poate fi verificat în timp real unde, când și cât combustibil este achiziționat pentru fiecare vehicul și pot fi generate rapoarte de gestionare ale alimentărilor.
  •  Calcularea și raportarea tuturor cheltuielilor efectuate de parcul auto -> Cum ajută DKV Live: Oferă o vizibilitate mult mai clară a tuturor acțiunilor flotei și posibilitatea de generare a rapoartelor pentru a ține cheltuielile în evidența zilnică.

 

Așa că, dacă ceea ce am acoperit până acum sună interesant și dorești să vezi cum DKV Live ajută în realizarea sarcinilor zilnice de gestionare a flotei poți deschide un abonament completând formularul de mai jos:

Contactează Smart Info

Abonează-te la newsletter

Complexitatea devine simplitate cu Smartinfo. Abonează-te și primești săptămânal informații relevante din mobilitate pentru afacerea ta.

Ultimele articole

ARTICOLE SIMILARE

Aplicația DKV Mobility – acum compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto

Navigație mai simplă, fără telefon Aplicația DKV Mobility poate fi...

Rută nouă în zona Rotterdam: tunelul Blankenburg (A24)

Din decembrie 2024, ai la dispoziție o rută nouă...

Noutăți din transport 2025

Anul 2025 a adus o serie de modificări la...

Slovacia majorează TVA-ul din 2025

Începând cu 1 ianuarie 2025, cota de TVA din...

Cât costă monitorizarea GPS pentru flotele de camioane

Fie că ești administratorul unei flote de camioane sau...

You cannot copy content of this page