Top news

< ÎNAPOI

Care sunt responsabilitățile unui administrator de flotă?

administrator de flotă

SHARE THIS ARTICLE

În cadrul unei companii de transport, administratorul de flotă este responsabil pentru orchestrarea unei game largi de activități esențiale. De la asigurarea întreținerii vehiculelor până la coordonarea șoferilor și monitorizarea performanței flotei, acest rol este vital pentru succesul operațional al întregii companii. În contextul european, unde reglementările sunt stricte și cerințele de siguranță sunt ridicate, administratorii de flotă sunt cei care garantează că fiecare camion și șofer sunt pregătiți pentru drum. 

Asta înseamnă că există anumite informații pe care au nevoie să le cunoască sau să le poată afla rapid. În această instanță, DKV Mobility a creat o soluție facilă integrată direct prin aparatul DKV Box Europe pentru a ajuta administratorii de flote cu responsabilitățile zilnice: DKV Live. Pentru a o putea explica, cel mai simplu este să trecem împreună printr-o parte din sarcinile administratorilor și cum acestea sunt simplificate prin utilizarea platformei DKV Live.

1. Gestiunea vehiculelor din flotă

Sub această categorie se încadrează mai multe responsabilități atât pur administrative, cât și cu privire la siguranța flotei pe care o au administratorii în gestiune. 

  • Administrarea și actualizarea documentelor necesare funcționării flotei auto – aici facem referire la realizarea verificărilor și mentenanței în service pentru ITP, revizie dar și actualizarea documentelor de RCA, CASCO și rovignetă -> Cum ajută DKV Live:  administratorii pot seta alarme pentru a semnaliza termenele limită pentru fiecare document
  • Asigurarea respectării de către șoferi a rutelor și a termenelor de livrare prestabilite pentru fiecare transport -> Cum ajută DKV Live: Timpii de livrare pot fi estimați din platforma online având acces la condițiile de trafic în timp real și la locația exactă a fiecărui vehicul din flotă.

2. Administrarea costurilor parcului auto

Poate printre cele mai importante responsabilități ale administratorului de flotă este managementul și raportarea costurilor parcului auto.

  • Monitorizarea consumului de combustibil pentru fiecare vehicul și raportarea eficienței vehiculelor aflate la drum -> Cum ajută DKV Live: Poate fi verificat în timp real unde, când și cât combustibil este achiziționat pentru fiecare vehicul și pot fi generate rapoarte de gestionare ale alimentărilor.
  •  Calcularea și raportarea tuturor cheltuielilor efectuate de parcul auto -> Cum ajută DKV Live: Oferă o vizibilitate mult mai clară a tuturor acțiunilor flotei și posibilitatea de generare a rapoartelor pentru a ține cheltuielile în evidența zilnică.

 

Așa că, dacă ceea ce am acoperit până acum sună interesant și dorești să vezi cum DKV Live ajută în realizarea sarcinilor zilnice de gestionare a flotei poți deschide un abonament completând formularul de mai jos:

Alte știri despre Recomandari

You cannot copy content of this page