Provocările gestionării unei flote auto
Gestionarea unei flote auto, chiar și de dimensiuni mici sau medii, vine cu numeroase provocări. Utilizarea prea multor instrumente diferite, la procese administrative greoaie, lipsă de transparență și riscuri legale sunt doar câteva exemple. În plus, costurile ascunse și perioadele de nefuncționare a vehiculelor pot afecta semnificativ productivitatea și profitabilitatea companiei.
Un Fleet Management Software (FMS) modern, precum cel oferit de DKV Mobility, aduce operațiuni ce altfel ar fi făcute manual, sau în mai multe aplicații într-o singură platformă.
Ce puteți face în Fleet Management Software (FMS)
- Centralizarea și gestionarea datelor
Toate informațiile despre vehicule și șoferi sunt stocate și gestionate într-o singură platformă. Puteți înregistra rapid vehiculele cu toate detaliile tehnice, actualiza automat datele despre șoferi, parteneri sau centre de cost și puteți verifica valabilitatea permiselor de conducere.
- Managementul documentelor și contractelor
Toate documentele și contractele referitoare la vehicule sunt stocate în siguranță pe platformă. Aveți acces rapid la orice document important, oricând aveți nevoie.
- Generarea de rapoarte și analize
Puteți extrage și exporta cu ușurință date despre flotă, inclusiv detalii despre vehicule, șoferi și istoricul reviziilor tehnice. Platforma permite generarea de rapoarte clare și analize rapide pentru o imagine de ansamblu asupra costurilor și performanței flotei.
Cum arată în practică utilizarea Fleet Management Software în companiile mici?
Pentru companiile mici și mijlocii, unde de multe ori nu există un administrator auto specializat, un FMS simplu de utilizat este un beneficiu real.
- Oricine poate gestiona flota, fără a avea nevoie de experiență pe rol – Platforma este intuitivă și nu necesită training suplimentar. Oricare angajat care are și alte responsabilități poate folosi FMS cu ușurință, fără să piardă timp cu procese complicate sau cu învățarea unor sisteme noi
- Soft-ul trimite automat notificări importante – FMS trimite automat alerte pentru inspecții, expirarea documentelor, revizii sau alte acțiuni importante. Astfel, nu este nevoie ca cineva să țină evidența manual sau să-și amintească termenele-limită, reducând riscul de penalizări sau probleme legale.
- Administratorul se poate concentra și pe alte activități – Sarcinile repetitive și consumatoare de timp (rapoarte, verificări, programări la service) sunt automatizate, astfel încât persoana care este responsabilizată și cu administrarea flotei se concentra și pe alte activități.
De ce merită să faceți pasul către digitalizare?
Dacă un angajat petrecea înainte 10 ore pe săptămână cu sarcini administrative legate de flotă, cu FMS va avea nevoie de aproximativ 5 ore pentru aceleași activități, restul timpului putând fi alocat altor responsabilități din companie.
Digitalizarea aduce claritate, rapiditate și eficiență în gestionarea flotei auto, eliminând procesele greoaie și riscul de erori. Toate datele sunt centralizate și accesibile instant, iar notificările automate reduc grijile legate de termene-limită. Astfel, timpul câștigat poate fi investit în creșterea afacerii și alte activități esențiale.
Sistemul FMS al DKV Mobility vine în ajutorul companiilor mici pentru a le ajuta să se concentreze pe ce contează. FMS-ul este integrat în platforma de client DKV Mobility și nu necesită training dedicat pentru a putea fi utilizată. Dacă doriți mai multe informații despre Fleet Management Software de la DKV Mobility, vă încurajăm să ne contactați utilizând formularul de mai jos.