Experții tăi în mobilitate
9.3 C
București
duminică, aprilie 20, 2025
Experții tăi în mobilitate
AcasăFlote de camioaneDigitalProtejează-ți afacerea în perioada de scădere a activității economice

Protejează-ți afacerea în perioada de scădere a activității economice

Data publicării:

Timp de citire: 4 minute

În ultimul an, economiile din Europa se confruntă cu o serie de provocări – inflație ridicată și încetinirea creșterii economice. Chiar și Germania, cândva cea mai puternică economie europeană, a intrat în recesiune, cu o scădere estimată de 0.3% pentru acest an. În astfel de momente, este esențial să fii pregătit.  Iată câteva strategii de luat în considerare pentru a-ți proteja afacerea într-un climat economic dificil.

1. Optimizează-ți  operațiunile   

Un articol recent din Forbes aprecia că “unul dintre primele lucruri pe care o companie ar trebui să le facă în perioada de scădere a activității economice este să se uite cu atenție la contul de profit și pierdere și să ia în considerare optimizarea operațiunilor sale”. 

În transporturi, pentru a face acest lucru vei începe cu analiza costurilor și profitabilității rutelor. Poți obține economii semnificative apelând la soluții care te ajută să optimizezi costurile cu combustibilul și taxele de drum. Aplicația Kopilot de la Smart Diesel DKV este o astfel de soluție care te poate ajuta să economisești până la 5.000 de euro pe camion pe an.

Solicită demo

2. Concentrează-te pe lichiditate

Criza din 2008 ne-a arătat că lichiditatea este vitală pentru companii în vremuri tulburi. Întârzierea plății facturilor de către clienți poate afecta negativ rambursarea datoriilor firmei. Una dintre soluțiile eficiente în acest sens este factoringul. Factoringul facilitează obținerea rapidă a lichidităților prin vânzarea facturilor neachitate înainte de termenul convenit pentru plată. Prin serviciul de factoring de la Smart Diesel poți încasa contravaloarea facturilor sau comenzilor de transport direct pe cardul Smart Diesel DKV.

Solicită finanțare

3. Continuă să investești în marketing

Cheltuielile de marketing sunt deseori primele victime ale reducerilor de costuri în perioadele de contracție economică. Deși este recomandat să reduci cheltuielile, cele de marketing ar trebui tratate cu grijă deoarece clienții fideli reprezintă cea mai importantă sursă de venit și de creștere pentru afacerea ta. Menținerea vizibilității mărcii tale îți va permite să rămâi în mintea și preferințele lor. Prin urmare, continuă să investești în marketing chiar și în perioadele dificile.

În timpuri complicate trebuie să ai răbdare, să fii perseverent și să te adaptezi. Fii deschis la noi oportunități, gândește creativ și vei crește șansele de succes ale afacerii tale.

Contactează Smart Info

Abonează-te la newsletter

Complexitatea devine simplitate cu Smartinfo. Abonează-te și primești săptămânal informații relevante din mobilitate pentru afacerea ta.

Ultimele articole

ARTICOLE SIMILARE

Aplicația DKV Mobility – acum compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto

Navigație mai simplă, fără telefon Aplicația DKV Mobility poate fi...

Care sunt responsabilitățile unui administrator de flotă?

În cadrul unei companii de transport, administratorul de flotă...

Cât costă monitorizarea GPS pentru flotele de camioane

Fie că ești administratorul unei flote de camioane sau...

Rezervă un loc pe feribot din DKV COCKPIT

Rezervă simplu și rapid un loc pe feribot, direct...

Alimentare sigură cu plată la pompă cu telefonul

APP&GO este o modalitate simplă și eficientă de a...

You cannot copy content of this page